@ KLCC- AIA Annual Dinner 2010 Event

Bismillahirrohmanirohim..

Assalammualaikum…

Apa khabar semua? Sekarang ni aku berada di KLCC ada event AIA yang disebut dalam post terakhir aku semalam. Ada masa sikit je so aku kene brief la.

So far so good event ni. Client tak bising semua. Ok la. Aku tak sempat nak post apape gambar lagi sebab nak edit dan macam-macam lagi. Ni pun curik-curik lari sekejap. Alasan nak pergi bilik air, tapi hakikatnya…paham-paham sajalah.hehe. So ada sedikit masa terluang yang aku leh curik ni nak post kat blog aku ni. hakikatnya, dah addicted dah nie buat blog ni. Nasib baik ada simpan password KLCC ni nak dapatkan wifi. Ada problem lak dengan aku punya BerukBand. Tension. Laju giler wifi kat KLCC nie. Kalau ada menda nak download nim memang best sesangat lah!

Anyway, aku nak kena pergi jaga si Kakah Adibah Noor sekejap. Nasib la si kakak kita ni simple and happening orang nya. baik lak tu. Gelakkk je orangnya. Bukan jenis kerek and sombong. Memang best la kalau artis2 kita yang baru nak jinak kat Malaysia ni semua macam dia. Barula orang sedap nak sembang2.

Kat KLCC ni semua staff-staff and banquet dia sumer dah kenal. So senang nak kerja ngan diorang. Muka sama jek. Sampai diorang pun naik nyampah tengok muka kitorang nie.

Anyway, as i said, tak sempat nak upload gambar2 lagi. Malam nanti lepas event habis, insyAllah aku akan uploadkan untuk tatapan ramai. Buat masa nie tak semapt la sebab bukan leh main upload je, tapi kenalah edit2 sedikit. bagi nampak lawa. Maklumlah background designer, dah biasa bila nak bagi orang tengok gambar, kenalah bagi yang terbaik dan terlawa untuk mereka. Jadi ilmu ni saya gunakan seikhlasnya untuk bagi yang terbaik untuk anda semua juga.

Sekian buat masa ini. Tunggu post2 saya lagi.

Wassalam.

p.s: ada gambar-gambar dan video kakak Adibah Noor gak untuk diuploadkan. Tapi time dia tengah rehearsal la. Kalau ada masa, aku amik shot2 dia time event bermula. I’ll try my best.

Leave a Reply

