Event Pitching Mode!

Salam,

Pagi yang indah ni aku nak buat just a short post je. Macam summary lah pendek kata.hehe. If tak selalu panjang lebar je memanjang!

Hari ni nak start buat pitching untuk HLBA-Hong Leong Bank Assurance. Kalau dapat event ni insyAllah aku akan postkan hasil-hasil karya aku nanti.

Tensen menonggeng tak habis lagi ni.hehe. Harap-harap Tuhan dapat membantu aku membuka pintu rezeki aku. amin.

Mari kita sama-sama nantikan hasilnya nanti ya if dapat event ni.

1 Comment (+add yours?)

  1. mancai
    Sep 08, 2010 @ 00:28:36

    amin mudah2ah di murahkan rezeki… selamat hari raya maaf zahir batin..

    Reply

Leave a Reply

