Datuk Sosilawati Disahkan Mati?

Salam semua,

MasyAllah. Dah lama aku tak tengok berita di TV mahupun surat khabar. Tetapi bila semalam aku buka internet tengok Utusan Malaysia dan juga Harian Metro, berita yang aku baca ni sangat kurang menyenangkan. Datuk Sosilawati yang didapati hilang sejak seminggu yang lalu, sudah meninggal dunia dengan peguam, pemandu dan juga pegawai bank yang juga hilang bersamanya.

Polis sudah menangkap suspek-suspek tersebut dan mereka mengaku memukul mangsa-mangsa sampai mati! Bangsat betul! Tak berhati perut. Malah yang ditangkap termasuk 6 lelaki dan 2 perempuan di mana salah seorang dari lelaki tersebut bergelar Datuk.

Polis mengesyaki pembunuhan bermotifkan hutang atau perjanjian dalam urusan jual tanah. Tapi kalau ada masalah pun, kenapala samapi berbunuhan macam tu? Takde otak ke apa? Binatang pun bunuh sebab perlu hidup, lumrah alam. Tetapi, mereka ni bunuh demi harta. Memang berengsek!

Aku di Shazammm ingin mengucapkan takziah kepada keluarga arwah Datuk Sosilawati. Semoga rohnya ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman, insyAllah.

amin.

Advertisements

1 Comment (+add yours?)

  1. suri
    Sep 28, 2010 @ 23:25:04

    yang salah harus menerima hukuman dgn setimpal..

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: